Κοντά από... μακρυά! - Far and close

Από την Αυστραλία και την ευρύτερη Ν/Α Ασία μέχρι την Ελλάδα, μια δημοσιογραφική και προσωπική ματιά στο κοινό μας γίγνεσθαι - From Australia end greater S/E Asia, a professional journalist and personal view.

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009

media blender news




Αλλάζει το τοπίο. Τα Μέσα Ενημέρωσης αυτήν την περίοδο εμφανίζουν ιδιαίτερα αυξημένη κινητικότητα σε όλα τα επίπεδα.  Αναμενόμενο, βέβαια. Η κυβερνητική αλλαγή έχει ταρακουνήσει τα νερά σε επιχειρηματικό επίπεδο, συνολικά. Όλοι ψάχνονται. Νέες συμμαχίες, νέοι παίκτες, νέα δεδομένα. Τα ΜΜΕ αποτελούν προνομιακό χώρο δράσης, συγκρούσεων και ανταγωνισμού επιχειρηματικών σχημάτων και προσώπων και παρά την οικονομική κρίση και τις ζημιές της χρονιάς που τελειώνει, οι ζυμώσεις είναι καταλυτικές. Και δυστυχώς, με μια ΕΣΗΕΑ σκιά του εαυτού της, τα μοναδικά σίγουρα θύματα για να μειωθούν οι απώλειες, είναι οι εργαζόμενοι.

Ορισμένα hotspots της mediaκής κινητικότητας, ενδεικτικά:

- Αλλάζουν χέρια, είναι γνωστό, μετοχές στον Αλφα. Επεκτείνει το ρόλο του εκεί ο Θέμος Αναστασιάδης ο οποίος έχει εισέλθει στο μαγαζί με το ραδιοφωνικό "ΘΕΜΑ" το οποίο πάει καλά.
(Δυνατός ο Σωκράτης Γκιόλιας, δυνατός κι ο Μάνος Κακλαμάνος).

- Σημαντική εξέλιξη η κατάληξη της σχέσης Ν. Ευαγγελάτου - ΑΝΤ1, αποτελεί σημείο αναφοράς για το μέλλον του ενημερωτικού τομέα του καναλιού. Νέα δυναμική αρχή ή συντήρηση δυνάμεων εν μέσω κρίσης και συγκρατημένη επίθεση από τη νέα σεζόν;

 Η συνταγή λέει, εμπιστοσύνη στο υπάρχον δυναμικό, έξυπνες ιδέες (low cost), θα δωθούν εσωτερικά ευκαιρίες και όσες περπατήσουν θα ενταχθούν σε ρόλο στη νέα σεζόν. Μακάρι, αρκεί να μην νοιώσουν ξανά - μανά καπελωμένοι στο μέλλον από την έλευση του επόμενου "από μηχανής Θεού" . Όλοι θυμούνται πως αντέδρασε το τμήμα των ειδήσεων με την έλευση Ευαγγελάτου.
(Α, ναι. Φτάνει πια με τις απολύσεις, η δημιουργική ανακύκλωση είναι πολλές φορές μια παραγωγικότατη πρακτική που μπορεί να δώσει reboost, κάνοντας καλό σε όλους...)


- O μεγάλος χαμός γίνεται στα ενημερωτικά (κάθε είδους) portal.

   Νέες αφίξεις : Η Έλλη Στάη με το ενδιαφέρον Ellispoint.gr. Καλή επιτυχία, Έλλη μου.
   Ο Νίκος Ευαγγελάτος μπήκε δυνατά στον ανταγωνισμό με το NewsIt.gr  .
   Ο Σταύρος Θεοδωράκης με το protagon.gr ήδη κατακτά στο δυναμικό target group που απευθύνεται το ιντερνετικό προνόμιο του καθημερινού κλικ.
Καλή επιτυχία συνάδελφοι.

- Νέο σχήμα ετοιμάζει εντυπωσιακό entrance με ενημερωτικό portal νέας  γενιάς, πραγματική web tv με live δελτία ειδήσεων, έκτακτα δελτία, δημοσιογραφικό μηχανισμό και πολλά - πολλά άλλα πρωτοποριακά τα οποία το "info-λόγιο" δεσμεύτηκε κατά την "κλειστή" παρουσίαση που έγινε, να μην "τα κάψει".
Εντυπωσιακά πάντως τα νέα δεδομένα, θα ανεβάσουν ψηλά τον πήχη. Και μαζί, ραδιόφωνο, mediaservices, διαφήμηση "νέας γενιάς" που θα ταράξει δημιουργικά την αγορά....
Από Γενάρη  στον αέρα λέει το αισιόδοξο σενάριο, διακριτική και σε επαγγελματική βάση η σχέση με ομάδα επιχειρηματιών, πρωταγωνιστές κάποιοι  της σοβαρής νέας γενιάς παλιών κολοσσών. Large...

(Πολλά είπα για το newtimes.gr αλλά μάλλον θα απασχολήσει. Α, το όνομα παίζει να είναι και μπλόφα, αλλά το είπαν σοβαρά χείλη...)


Νεώτερα, σύντομα.