Κοντά από... μακρυά! - Far and close

Από την Αυστραλία και την ευρύτερη Ν/Α Ασία μέχρι την Ελλάδα, μια δημοσιογραφική και προσωπική ματιά στο κοινό μας γίγνεσθαι - From Australia end greater S/E Asia, a professional journalist and personal view.

Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Μια αγκαλιά για τον Δία;

Εμένα ψάχνεις, να που με βρήκες!
 Ξέρω, είναι λίγο αναξιοπρεπές για τον βασιλιά των Θεών να αναζητά τη νέα του κατοικία μέσω διαδικτύου, αλλά τι να κάνω;
Η φαμίλια μου με την οποία μοιράστηκα επτά καταπληκτικά χρόνια, φεύγει και είναι αδύνατο να με πάρει μαζί...17.900 χλμ μακρυά!
Και τώρα τι θα κάνω; Κάθε ημέρα, με το που άκουγα το αυτοκίνητο ήμουν απίκο στην πόρτα!
Τι χάδια, τι αγκαλιές!
Άραγε θα βρεθούν οι άνθρωποι που θα μου τα  προσφέρουν αυτά ξανά;
Έχω τρομερή αγωνία, είμαι βλέπετε ως ...Δίας καλομαθημένος.
Αγαπάω πολύ τα παιδιά, είμαι δοτικός τύπος και η γούνα μου είναι σκέτο μετάξι.
Ένα mail στο alekosmarkellos@gmail.com μπορεί να μου αλλάξει τη ζωή.
Σώστε με από την επερχόμενη κατάθλιψη!